تيراهن كرمانشاه

تيراهن كرمانشاه

    تيراهن كرمانشاه دراي انواع محتلفي بوده كه با بهترين كيفيت عرضه مي شود

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۳ مرداد ۱۳۹۸
روش جلو گيري از زنگ زدگي

به پايان رساندنبراي اينكه جرم حرارتي يك صفحه بتوني به طور مؤثر كار كند ، بايد بتواند با فضاي داخلي خانه تعامل داشته باشد. پوشاندن دال با ريزه هايي كه عايق كاري مي كند مانند فرش باعث كاهش اثربخشي جرم حرارتي مي شود. با اين وجود ، طيف گسترده اي از اتمام هاي موجود امكان استفاده از جرم حرارتي را فراهم مي آورد.
براي اينكه جرم حرارتي يك صفحه بتوني به طور مؤثر كار كند ، بايد بتواند با فضاي داخلي خانه تعامل داشته باشد.
كاشي هاي ثابت شده توسط سيمان يا چسب هاي مبتني بر سيمان معمولاً در بسياري از رنگ ها ، اندازه ها و الگوهاي موجود است ، اما از چسب هاي مبتني بر لاستيك كه داراي عايق است جلوگيري كنيد. رنگ هاي تيره تر با سطح مات بهتر از تكميل نورهاي براق كار مي كنند. انتخاب ها شامل كاشي هاي سراميكي ، كاشي هاي تخته سنگ ، كاشي هاي مايل به زرد ، سنگ فرش و آجر است.
بتن جلا داده شده شامل دو نوع متمايز است: كفپوشهاي ماله مينا شده (با يا بدون اتمام پس از اعمال) ، و كفهاي منفجر شده جلا يا جلا يا ساينده. بسياري از اتمامها مي توانند براي دستيابي به طيف وسيع تري از نتايج ، متناسب با هر سبك و سليقه اي در تركيب استفاده شوند. پايان هاي ماله شامل:
ماله ماله فولادي ، جايي كه يك دستمال معمولي يا دستگاه ماله دار براي سطح دال استفاده مي شود ، معمولاً با يك سيلر شفاف اعمال شده ، ترجيحاً يك تركيب ارگانيك با حجم كم است (نگاه كنيد به خانه سالم).بتن سوختني ، جايي كه سطح آن از بين رفته از جنس استيل است و سطح آن را بدون براق و بدون علامت ماله در مي آورد تا سطح براق به پايان برسد.براي دستيابي به نتايج مختلف مي توان از بتون رنگي يا در ماله فولادي يا در قسمتهاي فرسوده استفاده كرد. زنگ زدگي توصيه مي شود براي انجام اين كار از پيمانكاران متخصص باتجربه استفاده كنيد. رنگها مي توانند به عنوان اكسيدهاي موجود در مخلوط ، يا به عنوان رنگدانه هاي "لرزش خشك" مورد استفاده قرار گيرند و روي بتن تازه ريخته شده و سپس به داخل آن فرو رفته يا به عنوان رنگ آميزي شيميايي استفاده شوند.
لكه هاي شيميايي با ماله فولادي يا با فيبرهاي فرسوده استفاده مي شوند. زنگ زدگي نمك هاي فلزي توسط اسيدهاي خفيف وارد سطح بتن مي شوند و لكه ها را عميق و دائمي مي كنند. برشهاي اره اي را مي توان براي تقويت يا جدا كردن رنگ هاي جداگانه اضافه كرد.
اتمام زمين و جلا شامل موارد زير است:
مصالح در معرض ديد ، در جايي كه بتن خاكستري معمولي با چند ميلي متر در زمين بازگردد تا هرگونه مصالح موجود در صفحه را در معرض ديد قرار دهد. اغلب در بازسازي ساختمانهاي قديمي مورد استفاده قرار مي گيرد تا برخي از تاريخچه آنها را فاش كندمصالح انتخاب شده را در معرض ديد قرار مي دهند ، جايي كه رنگ سيمان و سنگدانه ها در يك صفحه جديد با دقت انتخاب مي شوند ، بنابراين هنگامي كه سطح به زمين بازگردد ، جلوه هاي مورد نظر را ايجاد مي كنندانفجار ساينده سطح بتن براي نشان دادن اثرات متنوع و ايجاد سطح ايمن تر به ويژه در مناطقي كه مستعد رطوبت هستند از جمله ورودي ها و مناطق مرطوب.تاپ هايي مانند terrazzo همچنين مي توانند زنگ زدگي به تنهايي يا همراه با برخي از جلوه هاي ذكر شده در بالا مورد استفاده قرار گيرند تا پايان هاي تصويري جالبي ارائه شود كه در عملكرد حرارتي تداخل ايجاد نمي كند.
در بعضي از گزينه ها نياز به محافظت دقيق از دال در حين كار ساختماني بعدي است.
بسياري از اتمام هاي درزگير داراي ميزان سميت هستند. گزينه هاي ديگري كه از نظر زيست محيطي ترجيح داده مي شوند مانند موم زنبور عسل يا ديگر جلا هاي موم طبيعي موجود هستند ، اگرچه براي حفظ درخشش به آن نياز به استفاده مجدد منظم و بافر كردن داريد.
گرمايش اضافيدر صورت عدم دسترسي كافي خورشيدي ممكن است نياز به گرمايش اضافي باشد. از آنجا كه صفحات بتوني توده حرارتي زيادي را ارائه مي دهند ، به شرط كارآمد بودن ، خود را به سيستم گرمايش درون صفحه با چرخه طولاني قرض مي دهند. زمان پاسخ آهسته گرمايش دو ساعت يا بيشتر زنگ زدگي در داخل صفحات ، آن را براي اشغال وقت پاره وقت يا سايتهايي كه ممكن است به طور متناوب مورد نياز باشد ، نامناسب مي كند ، مگر اينكه از انرژي خورشيدي صرف شود. گرمايش دال به بهترين وجهي در خانه هايي با اشغال دائمي يا زياد مناسب است ، جايي كه براي كل زمستان در حال كار است. براي كاهش اتلاف گرما زنگ زدگي در زمين در همه موارد عايق مورد نياز است (رجوع كنيد به عايق ؛ نصب عايق ؛ گرمايش و سرمايش).
گرمايش هيدرونيك از آب گرم خورشيدي در جمع كننده هاي پشت بام براي انتقال گرما به دال استفاده مي كند. بسيار كارآمد است و هزينه كم مصرف دارد.
گرمايش هيدرونيكي تقويت شده از انرژي خورشيدي: گرم كردن هيدرونيك بسيار كارآمد است ، زيرا نوعي گرمايش غيرفعال خورشيدي "de-facto" است ، جايي كه ورودي خورشيدي توسط جمع كننده هاي پشت بام جمع مي شود و از آب (كه داراي جرم حرارتي بسيار بالايي است) استفاده مي شود. آن را داخل دال. به ويژه در مواردي كه پنجره ها و درها در معرض آفتاب قرار ندارند بسيار مفيد است. به درستي طراحي شده ، هزينه هاي بسيار كمتري دارد. آب بسيار گرم از طريق لوله هاي مخصوص تعبيه شده در بتن در نزديكي بالا ، گرما را به دال منتقل مي كند. هيدرونيك خورشيدي همچنين مي تواند توسط طيف وسيعي از منابع انرژي از جمله پمپ هاي حرارتي منبع زمين ، مشعل هاي گازي و واحدهاي بازيابي گرما تقويت شود. برخلاف گرم كردن سيم پيچ برقي ، در مناطق آب و هوايي با رطوبت كم ، گرم شدن هيدرونيك مي تواند در زنگ زدگي تابستان با چرخش معكوس انجام شود و گرماي اضافي را به آسمان شب پرتاب كند.
عكس كلوزآپ از لوله هاي گرمايش هيدرونيك كه در بالاي مش دال معلق نشسته است.
عكس: محيط زيست
لوله هاي گرمايشي هيدروليك نصب شده بر روي مش تقويت كننده بالا يك اسلب معلق با قالب سازه دائمي ، عايق

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

ارائه قيمت تيراهن كرمانشاه



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مرداد ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]