تيراهن كرمانشاه

تيراهن كرمانشاه

    تيراهن كرمانشاه دراي انواع محتلفي بوده كه با بهترين كيفيت عرضه مي شود

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۸ مرداد ۱۳۹۸
معماري فولاد ضد زنگ

در بخش توليد محاصره شده استراليا ، پيدا كردن عضو ASSDA Tasman Sinkware يك رهبر كلاس جهاني در طراحي و توليد نوآورانه ، دلهره آور است. بهتر است علاوه بر تأمين بازار داخلي ، تاسمان محصولات خود را به كانادا ، ايالات متحده ، نيوزلند ، هنگ كنگ و سنگاپور صادر كند.
تاسمان در سال 1948 به عنوان يك سازنده فلز خانگي در آدلايد فعاليت خود را آغاز كرد. حركت به سمت ساخت سينك ، پيشگام با نام تجاري Oliveri را به عنوان فرايند فولاد ضد زنگ ترسيم عميق در استراليا و معرفي فناوري ساخت دقيق براي توليد سينك هاي با حجم بالا ، مورد استفاده قرار داد.
شصت و پنج سال بعد ، تاسمان اكنون تنها توليدكننده سينك ظرفشويي در سطح جهاني استراليا است و برند برتر اوليوي آن يك رهبر بازار است كه به طراحي و كارآيي و دوام در شهرت خود رسيده است.
همه سينك هاي Oliveri در مركز Tasman Sinkware در آدلايد از جنس استنلس استيل 18/10 304 تهيه شده توسط توزيع كنندگان مختلف استراليا از كارخانه هاي معتبر خارج از كشور تهيه مي شوند. هزينه هاي قابل توجه سرمايه در طي اين سال ها ، شركت را قادر به معرفي تجهيزات پردازش پيشرفته از جمله پرس ، جوش مقاومت ، سنگ زني ، پرداخت ، تميز كردن و مونتاژ محصول كرده است كه بيشتر آنها شامل فناوري اتوماسيون و / يا روباتيك است.
Tasman Sinkware از يك فرآيند ساخت دو قطعه استفاده مي كند. درنر و كاسه ها به طور جداگانه فشرده شده و سپس با هم جوش داده مي شوند تا كاسه هايي عميق و داراي فولاد ضد زنگ ضلع مستقيم باشند تا از حداكثر ظرفيت اطمينان حاصل شود.
در نتيجه ، سينك هاي آشپزخانه و لباسشويي هاي ساخته شده از استيل ضدزنگ آن از بهترين هاي دنيا به حساب مي آيند و توسعه ظروف مخصوص و لوازم  فولاد ضد زنگ جانبي نوآورانه از قبيل كولندر و تخته برش به تعميق نفوذ در بازار داخلي و بين المللي كمك كرده است.
طراحي و عملكرد برتر مجموعه سينك هاي Oliveri توسط تيم طراحي داخلي تاسمان در آدلايد هدايت مي شود. برند Oliveri با داشتن بيش از 12 برد سينك و لوازم جانبي مكمل ، حضور پررنگي در صنعت ساختمان با توانايي تأثيرگذاري بر روندها دارد.
Tasman Sinkware از لوله كشي هاي پيشرو در صنعت فولاد ضد زنگ لوله كشي و برق استراليا برخوردار است و در حال پيشرفت براي پيشرفت در املاك تجاري و مسكوني است. محصولات Oliveri از طريق نمايندگان محلي در خارج از كشور فروخته مي شوند و توزيع مي شوند و Tasman Sinkware همچنين كارمنداني در زمين در ايالات متحده دارد.
با تعهد مداوم Tasman Sinkware به ارائه محصولات با بالاترين كيفيت و خدمات عالي مشتري ، رقابت از واردات ارزان تر چيني خنثي مي شود. استيو وارنت ، مدير ساخت ، مي گويد تاسمن به نوآوري با طرح هاي جديد و پيشرو براي نوسازي و بازارهاي ساختمان ادامه مي دهد. برند Oliveri همچنين از شناخت و وفاداري بالاي بازار در بين مصرف كنندگان و خرده فروشي ها برخوردار است.
فولاد ضد زنگ به دليل دوام ، مقاومت در برابر گرما ، جذابيت بصري و بازيافت 100٪ آن همچنان به عنوان ماده انتخابي در لباسشويي ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
استيل ضد زنگ درجه 304 از خاصيت خوردگي بسيار خوبي برخوردار است ، در برابر بسياري از محيط هاي فرآوري مواد غذايي و مواد شيميايي آلي مقاوم است و به راحتي قابل تميز كردن مي باشد. همچنين از مقاومت خوبي در برابر اكسيداسيون در  فولاد ضد زنگ سرويس متناوب تا 870 درجه سانتيگراد و در سرويس مداوم تا 925 درجه سانتيگراد برخوردار است و درجه 304 را به ايده آل ترين درجه استيل ضدزنگ و ماده اي براي مقاومت در برابر  گرما در فولاد ضد زنگ  لوازم آشپزخانه تبديل مي كند.
Tasman Sinkware با كيفيت تخصيص يافته به ISO 9001 مي باشد. كليه سينك هاي Oliveri طبق استاندارد هاي جهاني طراحي شده و در AS 1756 ساخته مي شوند و وان هاي لباسشويي به AS 1229 توليد مي شوند.

استيل ضد زنگ ، منطقه فارست مكان تاريخي پرت را با يك مجسمه مدرن و تعاملي در آب تبديل كرده است.
"Labyrinth Water" توسط هنرمند مشهور بين المللي ، Jeppe Hein طراحي شده است و اولين نصب دائمي وي در استراليا است.
در اواسط نوامبر 2012 ، مجسمه 1.3 ميليون دلاري كه بخش عمده اي از توسعه مجدد Forrest Place است كه توسط شهر پرت آغاز شده و براي ايجاد يك فضاي عمومي برانگيزنده براي صدها هزار نفر از ساكنان و گردشگران آغاز شده است.
طراحي شده در شبكه اي از نه مربع ، جت هاي آب طوفان بازيافت شده به هوا شليك مي شوند و ديواره هاي پر آب 2.3 متر ايجاد مي كنند كه به طور تصادفي بالا مي روند و سقوط مي كنند. اين ديوارهاي آب تا نه اتاق را ايجاد مي كنند كه در ترتيب 10 ثانيه قبل از تغيير تنظيمات ظاهر مي شوند و از بين مي روند.
بازديدكنندگان در تمام سنين از اتاق به اتاق ديگر مي پرند و يا به سادگي چلپ چلوپ مي كنند. Water Labyrinth تعامل بين مردم و هنر را در عين استفاده از فولاد ضد زنگ فضاي عمومي مهمي كه توسط ماسه سنگ ماسه سنگ بين سبك جنگ Beoux-Arts سبك اداره پست و ساختمانهاي بانك مشترك المنافع ساخته شده توسط جان اسميت مرداك طراحي شده است ، امكان پذير مي كند.
هاين مي گويد تعامل يك عنصر متمايز از آثار فولاد ضد زنگ هنري است و مردم نقش اساسي دارند. yr Water Labyrinth فضا را فعال مي كند و عموم مردم را به استفاده از آثار هنري ، يا به عنوان فضايي براي خلوت و آرامش يا برعكس ، مكاني براي شادي و لذت بازي خالص دعوت مي كند.
يكي از ويژگي هاي جالب لابيرنت 12m x 12m Water 179m از كفگير و زهكشي از جنس استنلس استيل است. به عنوان يكي از بزرگترين توليد كنندگان استرچينگ سيم گوه از جنس استنلس استيل ، عضو ASSDA و Fabricator معتبر Paige Stainless براي ساخت مجسمه آب انتخاب شد.
اين مجسمه محبوب آب تقريباً 62 متر مربع از سيم گوه PAIGE STAINLESS HEELGUARD® و تقريباً 160 متر نوار مسطح 30x5 mm در فولاد ضد زنگ 304 درجه ، تهيه شده توسط حاميان ASSDA Atlas Steels و Fagersta Steels.
سيم گوه PAIGE STAINLESS HEELGUARD® در لبه برش فناوري زهكشي آب قرار دارد و بر مشكلات ذاتي زهكشي غلبه مي كند. شكل گوه طراحي شده در شبكه هاي استيل ضدزنگ ، به شما امكان مي دهد تا حجم زيادي از آب را از طريق شبكه ها در حالي كه به دام مي اندازيد مواد زائد را براي برداشتن و تميز كردن آسان ، از طريق شبكه ها شليك كنيد.
سيستم هاي گريتينگ براي Labyrinth Water با اندازه شكاف 5 ميلي متر و عرض سر 4 ميلي متر ساخته شده است كه امكان باز كردن 50٪ از محل را براي جريان آب فراهم مي كند. تيمارهاي ترشي و منيزيم قبل از نصب بر روي شبكه هاي استيل ضدزنگ انجام شد.
دانيل مانينگ ، مشاور طراحي ارشد Paige Stainless ، گفت كه براي اطمينان از عدم وجود مشكلات ايمني در ساختار نهايي ، از رويكرد كيك دندان استفاده شده است ، زيرا بيشتر بازديدكنندگان هنگام تجربه يك Labyrinth Water پا برهنه خواهند بود.
هاين با بيش از 15 سال با فولاد ضد زنگ كار مي كند ، گفت كه فولاد ضدزنگ تنها ماده اي بود كه دوام و سازگاري لازم را براي تصفيه شيميايي لازم براي نصب فراهم كرد. مانينگ افزود: از نظر زيبايي و مقاومت در برابر خوردگي فولاد ضد زنگ نيز اين ويژگي را براي انتخاب مواد در فناوري آب انتخابي آسان ساخته است.
مانينگ توليد سيستم زهكشي را كه يكي از مؤلفه هاي اصلي طراحي مزرعه آب است ، هماهنگ كرد. تمام اجزاي استيل ضد زنگ اين مجسمه 100٪ در كارگاه Paige Stainless در Caboolture ، كوئينزلند ساخته شده است.
هاين مي گويد: "همكاري با پيج استيل ضدزنگ بي نقص و بسيار حرفه اي انجام شد." آنها توانستند به سرعت توليد و عرضه كنند و شبكه هاي توليدي از كيفيت بسيار بالايي برخوردار بودند.
تصوير اصلي بالاتر از حسن نيت: يوهان كنيگ ، برلين و گالري 303 ، نيويورك. اعتبار عكس: جپه هاين.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

ارائه قيمت تيراهن كرمانشاه



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

مرداد ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]